Translate

الأربعاء، 24 أبريل 2013

كلمات أغنية نص الدنيا ... أنغام


كلمات أغنية نص الدنيا ... أنغام


فيديو كل الدنيا أنغام

عن دورى وقت الشدد كلام كتير اتقال

انا مش كماله عدد ولا صفر على الشمال
انا مش كماله عدد ولا صفر على الشمال

عن دورى وقت الشدد كلام كتير اتقال

انا ببساطة نص الدنيا

مش محتاجة انى اثبت ان وجودى مهم

وقبل دة كله كفاية عليا

ان ليا مكان فى الجنة عشان انا أم

انا ببساطة نص الدنيا

مش محتاجة انى اثبت ان وجودى مهم

وقبل دة كله كفاية عليا

ان ليا مكان فى الجنة عشان انا أم

انا مش كلام على الورق ولا جزء مش محسوب

الكون دة لما اتخلق كان ليا دور مكتوب

انا مش كلام على الورق ولا جزء مش محسوب

الكون دة لما اتخلق كان ليا دور مكتوب

انا ببساطة نص الدنيا

مش محتاجة انى اثبت ان وجودى مهم

وقبل دة كله كفاية عليا

ان ليا مكان فى الجنة عشان انا أم

انا ببساطة نص الدنيا

مش محتاجة انى اثبت ان وجودى مهم

وقبل دة كله كفاية عليا

ان ليا مكان فى الجنة عشان انا أم

ايدى بتبنى ومش بتهد واقفة جوة فى وقت الجد

بعرف حقى وبعرف واجبى ومافيش حد احسن من حد



كلمات أغنية نص الدنيا لأنغام

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق